Monday, June 23, 2008

Nur Julai 2008



2 comments:

Anonymous said...

salam,
tahniah saya ucapkan kerana pn hazlina berjya mendidik anak-anak puan dengan baik, saya terpanggil untuk mengetahui aktiviti abim/helwa baru-baru ini. Kesedaran ini timbul apabila saya melahirkan cahaya mata yang pertama pada oktober tahun lepas... saya mula terfikir ingin mendidik anak lelaki saya menjadi seorang yang berjaya bukan dari segi akademik shj tapi juga rohaniah..kita sering lihat kepincangan institusi kekeluargaan dewasa ini, saya sebagai ibu tidak mahu perkara ini terjadi kepada keluarga saya...saya mengerti bahawa tanggungawab mendidik anak adalah terletak di tgn ibu bapa, so saya mohon pandangan puan hazlina berkaitan perkara ini. bagaimanakah cara terbaik untuk saya memulakan cara didikan anak lelaki saya yang kini berusia 8 bulan lebih..terima kasih.

mazlinda_zainy@yahoo.com

helwaselangor said...

Salam,

Terima kasih pada Puan Mazlinda. Semoga entry persediaan minda sebagai ibu bapa oleh Ustazah Hazlina memberi panduan dan bermanfaat buat puan khasnya dan pengunjung blog amnya.

moderator